.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده ساری از تعلل دولت در ارائه لایحه منطقه آزاد به مجلس؛
یوسف‌نژاد: تأخیر در ارائه لایحه منطقه آزاد تجاری مازندران کم لطفی به مردم است/ دست‌هایی در کار است تا این موضوع به سرانجام نرسد!
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس از تعلل دولت در زمینه ارائه لایحه تبدیل سه نقطه از استان مازندران به منطقه آزاد، انتقاد کرد....

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت با تصویر مرتبطانتقاد از تعلل دولت در ارائه لایحه تبدیل سه نقطه از استان مازندران به منطقه آزاد، گفت: این طرح سال‌ها در دستور کار دولت قرار داشت و حدود یک ماه پیش به تصویب دولت رسید تا سه شهر امیرآباد، فریدون کنار و نوشهر به منطقه آزاد تبدیل شوند.

نماینده مردم ساری در مجلس دهم شورای اسلامی با یادآوری اینکه این طرح با تلاش استانداری مازندران و مجمع نمایندگان استان در دولت به تصویب رسید، افزود: فرآیند تصویب و اجرای هر مصوبه‌ای در هیأت دولت به این شکل است که پس از تصویب هیأت وزیران لایحه مذکور باید به مجلس ارائه شود که تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر لایحه پیشین که در باره ایجاد مناطق آزاد جدید بود، در دستور کار کمیسیون‌های مجلس قرار دارد، دولت باید هرچه سریع‌تر لایحه اضافه شدن سه منطقه مذکور در استان مازندران را هم به مجلس ارائه کند تا لایحه منطقه آزاد مربوط به مازندران در کنار لوایح سایر مناطق بررسی شود.

تأخیر در ارائه لایحه کم لطفی به مردم مازندران است

یوسف نژاد با بیان اینکه تأخیر در ارائه لایحه کم لطفی به مردم مازندران است، تأکید کرد: در صورتی که لایحه تبدیل سه نقطه از استان مازندران به منطقه آزاد با تأخیر به مجلس ارائه شود، مجلس وارد بررسی لایحه بودجه خواهد شد و فرصتی برای بررسی این لایحه در مجلس با توجه به اینکه لایحه مذکور یک لایحه عادی بدون قید فوریت است، وجود ندارد و بررسی این لایحه به مجلس آینده موکول می‎شود.


وی با یادآوری اینکه مناطق آزاد مورد اشاره در لایحه تمامی زیرساخت‌های لازم برای منطقه آزاد شدن را دارد، گفت: انتظارات و توقعات مردم کاملا به حق است و مازندران می‌تواند از این طریق تجارت خارجی را از طریق کشورهای آسیای میانه توسعه دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی به دولت مراجعه می‌کنیم که چرا تعلل در این زمینه وجود دارد، عنوان می‌کنند که مدارک و مستندات لازم از استانداری به دولت ارائه نشده در حالیکه اگر این مستندات ارائه نشده بود، نباید این لایحه به تصویب دولت می‌رسید؛ به نظر می‌رسد دست‌هایی در کار است تا این موضوع به سرانجام نرسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 مهر 1398
منطقه آزاد چه بدرد مردم می خوره مردم به نون شب محتاجند بیکاری و گرانی بیداد می کنه یک یخچال 2 میلیون شده 15 میلیون شما دنبال منطقه آزاد هستید
مازندرانی 15 مهر 1398
وشون امه او دمبال درنه تا او ره نییرن منطقه ازاد خبری نیه
- 15 مهر 1398
اقاي يوسف نزاد منطقه ازاد درست بشود كه چه كار كند /توليدات خارجي به استان وارد شود وبيكاري توسعه يابد؟شما كه مشكلي نداريد با احداث كارخانه هاي متعدد وضع ماليتان انقدر توسعه يافته كه 200سال اينده شما ونوادگان شما مواجه يا مشكل نميشوند فقط مردم منطقه شما كه نماينده اش شديد فقير تر شدند
نا شناس 15 مهر 1398
با این حرف ها نمیشه رای جمع آوری کرد
نا شناس 15 مهر 1398
بازم هم انتخابات نزدیک است و نمایندگان قول های می دهند که اجرایی نیست و همش برای جمع آوری رای می باشد‌‌‌. مردم فهیم ما هوشیارندو همه چیز را می فهمند.
Shahryar 15 مهر 1398
آمل با دارا بودن بیش از پنجاه درصد صنایع و کارخانجات صنعتی مازندران و با دارا بودن بیش از هفتاد درصد صادرت مازندران‌ بعنوان صنعتی ترین و اقتصادی ترین شهر مازندران (بنابر آمار رسمی ) در کنار فریدونکنار و نوشهر خواهد ایستاد تا امیرآباد بعنوان نقطه کور استان منطقه آزاد نشه و در حق مردم استان اجحاف نشه
1532919 15 مهر 1398
افرین یوسف نژاد دمت گرم منطقه ازاد مازندران باید تصویب شود حداقل خواسته مازندران هست افرین حسین زادگان
نا شناس 15 مهر 1398
آقای دکتر شما در همه امور اجرایی و عزل و نصب دخالت دارید متاسفانه بعد پیروزی با رای اصلاح طلبان کمترین حمایت را از آنها کردید خواهش می کنم حداقل دوتا سه نفر از دوستان قدیمی و درستکار و شناسنامه دار سیاسی از طیف اصلاح طلب و اعتدال گرای دانشگاه علوم کشاورزی ساری را دعوت بفرمایید تا در یک جلسه به جنابعالی بگویند که دخالت و وساطت شما برای تقلب کنندگان علمی چه بلایی بر سر این دانشگاه مرکز استان آورده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.